2010. szeptember 16., csütörtök

Céklával sült szűzpecsenye

Pikk-pakk komplett ebéd majdnem  fél óra alatt!??
Nem lehetetlen és  még nem is kell  a tűzhely mellett állni.  



Siettünk a suliba, sok volt házi feladat, ki akartunk menni  a kertbe is, ezt hoznám fel mentségkánt ha  kérdenék.
A hétvégi piacozás után  2,5 kiló cékla is került a kosaramba.



- Eláll az!  jó lesz az! - így a néni, aki rám tukmálta e mennyiséget. Igaz,  ami igaz szeretjük a gyönyörű színe, na meg  a leve  miatt is, de jó salátának, előételnek, levesnek ,sőt desszertnek is sorolhatnám még. Készült már  jégkrém is  nálunk belőle.





Ezek az előzmények, így   lett a mai ebédünk is céklás.

Gondoltam,.ha úgyis sül  a  juhsajtos origano -s kifli akkor ha nem is" hetet egy csapásra "de legalább kettőt egyszerre sütöm, a húst is zacskóba tettem mellé a hámozott céklákat, meghintettem  római köménnyel  és kb.40 percig sütöttem  forró sütőben.





hozzávalók :

  • 600 g szűzpecsenye
  • 800 g cékla
  • málnaecet, 
  • méz,
  • rukkola, tölgyfalevél, lollo rosso saláták






Aztán  a  húst szeleteltem  tölgy-, lollo rosso-, és rukkola  saláta ágyon a céklával tálaltam  málna ecettel és mézzel meglocsolva.
Mellé a már említett juhsajtos origano -s kifli  ami még meleg volt.



További céklás receptek itt:



Jó étvágyat !
Ha tetszett a bejegyzés, recept, készítsd el te is, ha van kedved írd meg a véleményed, örülnék neki! Csatlakozhatsz a rendszeres olvasókhoz, vagy követheted a Rozmaring & ibolya Facebook,Instagram vagy pinterest oldalát is, hogy ne maradj le a blog újdonságokról ! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...