2010. október 25., hétfő

Lekésett találkozó




21 évvel  ezelőtt ezen a napon  szőlőt kerestem  Budapesten,  mire rátaláltam  a megfelelőre  már lekéstem a találkozót, az utolsót, már nem várt meg, nem tudott tovább maradni, mennie kellett. Nincs már közöttünk és mégis velünk van.Tőle tanultam  meg szeretni a ízeket amik különlegesek. Ő főzött nekem először brassói aprópecsenyét, mutatta meg mennyire más íze van  füstölt kolbásznak  ha vadhúst is teszünk bele,vitt el az Astoriába ahol először találkoztam  kengurufarok levessel, ismertette meg velem  a helyet ahol  a legjobb somlói galuskát lehet enni a városban és még sok mást .....










 Dante - Isteni színjáték illusztráció /Salvador  Dali

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...