2011. január 14., péntek

Így vártuk a szerb újévet



Vacsora    ahogy  már azt jeleztem  csak egyszerű,  könnyű ép csak valami az ital mellé , azért mindenki kedve szerinti
bár  a pezsgőhöz   lehetett volna csak  étcsokit kínálni , a gyermekem  biztos ezt választotta volna, na de neki még jó néhány évet  várnia  kell a pezsgőzésig így aztán  más is került  az "étlapra"

Kecskesajttal töltött füge chili paprikával hintve





A friss kecskesajtot  villával összetörtem és a fügébe töltöttem. Ez alkalommal sikerült fantasztikus  minőségű fügéhez jutnom ami  méreteit tekintve  is  feltűnően nagy valamint egészen puha és már eleve felhasított. Nem is tudtam ellen állni az egész dobozzal meg vettem  ( 2 kg ).Az úgy nevezett koszorú formában kapható fügét esetleg konyakba áztatnám, felhasználás előtt természetesen ez esetben jól le kell csöpögtetni .







babpástétom      



....itt csaltam egy kicsit a maradék  prebranacot használtam fel  amit  gondosan áttörtem ,balzsam ecettel olíva olajjal  állítottam be  a végső ízét,egész színes borssal  díszíttettem azzal a nem titkolt szándékkal, hogy ez által még pikánsabb, csípősebb legyen .








kukoricás  zsemle  


A szokásos kenyér tészta a kiindulási alapja,  a langyos víz helyett azonban  langyos húsleves és tej keverékével dagasztottam  tésztát és főtt tört kukoricával gazdagítottam.A kész megkelt  tésztát mikor zsemlévé  formáztam  kukorica darába  hempergettem, ettől még ropogósabb lett a  kérge.


















rozmaringos  kecskesajt krém  őszibarackban


a kecskesajt másik felét  egyszerűen  szárított porított rozmaringgal  kevertem ki mielőtt a felezett őszibarackokba töltöttem
















diós camembert krém


bulgur saláta

főtt-, párolt bulgurhoz  friss  piros  paprika csíkokat és  petrezselymet adok balzsam ecettel csepegtetem.


















természetesen az  "elmaradhatatlan" pezsgő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...