2011. január 3., hétfő

rozmaringes narancsos pálinka

Természetesen rozmaringos így kell érteni, de ha rozmaringesibolya készíti  csoda- e ez az elírás aztán már ha észre is vettem a hibát  maradt ilyennek. Az íze fanyar kesernyés citrusos  ünnepi......
mint az már korábban említettem  nagyobb mennyiségű házi pálinkához jutottunk ami valahogy nem nyerte el eredeti formájában az tetszésünket, próbálkoztam így többféle ízesítéssel kedvünkre finomítani. Rozmaring  megterem a kertben,  narancs meg csak úgy hozzákerült így a végeredmény már nem is rossz, a kísérlet bevált.
Még a nyáron készült, azóta volt ideje beérni az első időkben még naponta ráztam, aztán  szűrés után már azt sem .
A narancsokat spirálban meghámoztam miután gondosan megmostam, forró vízben áztattam  és a rozmaring ággal a pálinkába dugtam. Eredetileg azt terveztem egy -két hét múlva majd narancsos cukor szirupot főzök és avval  édesítem aztán valami közbe jöhetett, mert ez lépés kimaradt.
Így maradt  a fűszeres,  jó erős rozmaringes  narancsos pálinka.
Néhány hét vagy inkább  hónap elteltével szűrő kanálba helyezett gézlapon keresztül átszűrtem  csinos üvegekbe tettem, egy-egy ágacska rozmaringgal díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Printfriendly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...